Info transport
1. Comanda online (cea mai rapidă metodă de comandă)
Trebuie doar să vă alegeți produsele dorite și să le adăugați în coș. Adăugați-le în coș , apăsând butonul "adaugă în coș" din dreptul fiecărui produs. Apoi dacă doriți , puteți vizualiza cumpărăturile apăsând butonul "Coș" din meniul site-ului sau puteți apăsa pe coșul din dreapta-sus a paginii web.
După ce considerați că ași terminat de adăugat produse în coș și doriți să trimiteți comanda , apăsați butonul " Coş " din meniul paginii web sau butonul" Finalizare Comanda " din dreapta paginii web. Apoi veți fi rugat să vă autentificați. Acum puteți să:
Creați un cont nou - aici vă puteți crea un cont nou , având ulterior posibilitatea de a vă putea loga și vizualiza comenzi anterioare sau puteți salva produse în coșul dumneavoastră pentru o comandă viitoare.
Comandați fără cont de utilizator - unde veți putea rapid să trimiteți comanda fără a rămâne înregistrat.
Autentificare client cu cont - unde vă puteți loga cu e-mail și parola dumneavoastră.
Vă rugăm să completați cu exactitate toate spațiile obligatorii marcate cu semnul * . Selectați metoda de livrare și apăsați butonul "Urmatorul pas" , după care veți fi nevoiți să confirmați comanda apăsând butonul " Confirma comanda " , urmând trimiterea comenzii dvs. către procesare.
Atenție! Plasarea comenzii atrage după sine ridicarea produselor. În cazul în care aveți nelămuriri în privința originii / calității / compatibilității etc. produselor vă rugăm să ne contactați înainte sau imediat dupa ce ați plasat comanda pentru a evita eventualele neînțelegeri.
*Pentru orice nelămurire, neînțelegere, dificultate în efectuarea comenzii vă stăm la dispoziție prin intermediul meniului Contact sau la nr. de telefon afișat pe site.
2. Comanda prin E-MAIL / formularul din meniul de contact (metodă cu durată medie de procesare)
În cazul în care întâmpinați dificultăți în folosirea metodei de comandă online, vă punem la dispoziție non-stop o adresă de email sau prin intermediul formularului din meniul " Contact ", unde puteți trimite comenzile dumneavoastră. Mesajul dumneavoastră trebuie să conțină următoarele:
Nume / Prenume;
E-mail;
Telefon;
Adresa completa (strada, numar, judet, localitate, cod postal);
Produsul sau produsele impreuna cu "codul produsului" (de forma #02321)
3. Comanda prin telefon (metodă cu durata medie-lungă de procesare)
Acest tip de comandă, va avea durata de procesare cea mai îndelungată, întrucât pot apărea probleme în preluarea corectă a datelor prin intermediul telefonului. Echipa bricofan.ro vă recomandă utilizarea celorlalte metode de comandă.
*notă - comenzile plasate până în ora 13:00 vor pleca în aceeași zi, în cazul în care produsele comandate se află în stoc.
1. Cum livrăm :
Taxa de transport este 25 lei indiferent de greutatea coletului sau de localitatea dvs.
Livrarea se va face prin Sameday curier în 24-72h de la confirmarea comenzii.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Pentru produsele cu transport asigurat, cum ar fi obiectele sanitare din ceramica sau alte materiale fragile (chiuvete), aveți obligația de a verifica coletul la primire, înainte să semnați procesul verbal de recepție a produsului oferit de firma de curierat. Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele deteriorate neverificate în prealabil în prezența curierului, pentru care ați semnat că sunt în stare corespunzătoare.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site și depinde de capacitatea de operare a firmelor de curierat. Se face excepție de la termenul menționat în mod obișnuit și nu vor intra în condițiile promoționale din perioadele obișnuite.