1. Cum comanzi
1. Comanda online (cea mai rapidă metodă de comandă)
Trebuie doar să vă alegeți produsele dorite și să le adăugați în coș. Adăugați-le în coș , apăsând butonul "adaugă în coș" din dreptul fiecărui produs. Apoi dacă doriți , puteți vizualiza cumpărăturile apăsând butonul "Coș" din meniul site-ului sau puteți apăsa pe coșul din dreapta-sus a paginii web.
După ce considerați că ași terminat de adăugat produse în coș și doriți să trimiteți comanda , apăsați butonul " Coş " din meniul paginii web sau butonul" Finalizare Comanda " din dreapta paginii web. Apoi veți fi rugat să vă autentificați. Acum puteți să:
Creați un cont nou - aici vă puteți crea un cont nou , având ulterior posibilitatea de a vă putea loga și vizualiza comenzi anterioare sau puteți salva produse în coșul dumneavoastră pentru o comandă viitoare.
Comandați fără cont de utilizator - unde veți putea rapid să trimiteți comanda fără a rămâne înregistrat.
Autentificare client cu cont - unde vă puteți loga cu e-mail și parola dumneavoastră.
Vă rugăm să completați cu exactitate toate spațiile obligatorii marcate cu semnul * . Selectați metoda de livrare și apăsați butonul "Urmatorul pas" , după care veți fi nevoiți să confirmați comanda apăsând butonul " Confirma comanda " , urmând trimiterea comenzii dvs. către procesare.
Atenție! Plasarea comenzii atrage după sine ridicarea produselor. În cazul în care aveți nelămuriri în privința originii / calității / compatibilității etc. produselor vă rugăm să ne contactați înainte sau imediat dupa ce ați plasat comanda pentru a evita eventualele neînțelegeri.
*Pentru orice nelămurire, neînțelegere, dificultate în efectuarea comenzii vă stăm la dispoziție prin intermediul meniului Contact sau la nr. de telefon afișat pe site.
2. Comanda prin E-MAIL / formularul din meniul de contact (metodă cu durată medie de procesare)
În cazul în care întâmpinați dificultăți în folosirea metodei de comandă online, vă punem la dispoziție non-stop o adresă de email sau prin intermediul formularului din meniul " Contact ", unde puteți trimite comenzile dumneavoastră. Mesajul dumneavoastră trebuie să conțină următoarele:
Nume / Prenume;
E-mail;
Telefon;
Adresa completa (strada, numar, judet, localitate, cod postal);
Produsul sau produsele impreuna cu "codul produsului" (de forma #02321)
3. Comanda prin telefon (metodă cu durata medie-lungă de procesare)
Acest tip de comandă, va avea durata de procesare cea mai îndelungată, întrucât pot apărea probleme în preluarea corectă a datelor prin intermediul telefonului. Echipa bricofan.ro vă recomandă utilizarea celorlalte metode de comandă.
*notă - comenzile plasate până în ora 13:00 vor pleca în aceeași zi, în cazul în care produsele comandate se află în stoc.
2. Cum livram
Taxa de transport este 25 lei indiferent de greutatea coletului sau de localitatea dvs.
Livrarea se va face prin Sameday curier în 24-72h de la confirmarea comenzii.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Pentru produsele cu transport asigurat, cum ar fi obiectele sanitare din ceramica sau alte materiale fragile (chiuvete), aveți obligația de a verifica coletul la primire, înainte să semnați procesul verbal de recepție a produsului oferit de firma de curierat. Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele deteriorate neverificate în prealabil în prezența curierului, pentru care ați semnat că sunt în stare corespunzătoare.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site și depinde de capacitatea de operare a firmelor de curierat. Se face excepție de la termenul menționat în mod obișnuit și nu vor intra în condițiile promoționale din perioadele obișnuite.
3.Dreptul la returnare:
Este ok să vă răzgândiți!
Dacă în decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, doriți să renunțați la achiziționarea produsului dumneavoastră, este de ajuns să ni-l trimiteți și veți primi banii înapoi în cont.
Produsul se trimite obligatoriu nefolosit și în ambalajul original fără ca acest ambalaj să fie rupt sau deteriorat în nici un fel. Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite și alimentate cu benzină și ulei dacă motivul retururului ține de alte aspecte decât funcționarea incorectă, necorespunzătoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate în pagina de produs.
Returul banilor se face numai în cont bancar. Nu acceptăm să facem returul în numerar.
Suma returnată va fi doar valoarea produsului/ produselor . Aceasta nu include taxa de transport pe care ați plătit-o inițial.
Banii se vor returna numai după ce produsul a fost primit în locatia www.bricofan.ro și a fost verificat privind distrugerile, deteriorările mecanice cum ar fi îndoiri, găuriri, zgârieturi, înfundări, crăpături ale materialelor care intră în componența produselor.
Dacă produsul prezintă deteriorări și distrugeri mecanice www.bricofan.ro își rezervă dreptul să nu despăgubească clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.
Daca primesti Produsul lovit/deteriorat
bricofan.ro vă pune la dispoziție posibilitatea deschiderii coletului la livrare.
În cazul în care curierul refuză deschiderea coletului înainte de plată sau observați că pachetul este deteriorat, vă rugăm să ne contactați pe loc la nr. de telefon
În cazul coletelor care prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovada, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Produsele reclamate ca fiind deteriorate de la curier nu vor fi primite la retur, deoarece toate produsele trimise de noi sunt cu DESCHIDERE COLET – lucru menționat atât în “Termenii și Condiții”cât și pe AWB-ul de la curier lipit pe colet.
Coletele asigurate sunt însoțite de o clauză specială, deoarece acestea trebuie verificate în prezența agentului de curierat pentru a stabili dacă starea produsului este intactă. Nu recepționați coletele asigurate deteriorate, pentru că Bricofan.ro nu mai poate să vă restituie contravaloarea sau să vă schimbe produsul, acesta fiind asigurat la firma transportatoare. Dacă la deschiderea coletului asigurat, produsul este spart, distrus, crăpat, deteriorat, refuzați coletul și luați legătura cu unul din operatorii noștrii la
Toate produsele returnate sunt analizate individual, în detaliu, de către specialiștii noștrii, iar procesul de verificare se realizează în fața camerelor de supraveghere pentru a exista o transparență maximă în analiza cererii tale de returnare.
Daca produsele achiziționate sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, vor fi înlocuite pe loc cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris către bricofan.ro în termen de 48 de ore de la recepționarea produsului defect. Dacă produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia în contul persoanei fizice sau juridice care a plătit contravaloarea inițială a produsului/produselor;
Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de către bricofan.ro ;
Dacă notificarea se va face ulterior termenului sus menționat de 48 de ore, produsele fac obiectul garanției.
Returul produselor se supune ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, cu modificările și completările ulterioare:
"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului."
În orice situație de returnare a produselor (chiar și când returnarea îi este imputabilă bricofan colete deteriorate, produse greșit facturate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu bricofan.ro).
Exceptie fac coletele de peste 30kg, unde costul de transport cade in sarcina clientului.
4. Procedura de returnare
În cazul în care doriți să returnați un produs, vă rugăm să urmați următorii pași:
1.Completați formularul de mai jos, și apoi veți primi un mail cu instrucțiunile pe care le aveți de urmat.
https://www.bricofan.ro/formular-retur-produse
2. După completarea formularului, veți fi contactat în termen de maxim 3 zile de către operatorul nostru pentru a vă înregistrarea ridicarea coletului.
3. Vă rugăm să pregătiți produsul pentru trimiterea prin curier în felul urmator:
Ambalați produsul într-o cutie de carton ți sigilați coletul cu scotch.
Adăugați o copie după factură și garanție în pachet și contul dumneavoastra iban pentru a vă putea face transferul.
Vă rugăm să scrieți pe cutie cuvântul RETUR.
4. Este obligatoriu să trimiteți produsul, împreună cu cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite.